Nieuws
03 oktober 2018

Salesforce zet in op spraakgestuurd werken

Salesforce zet in op spraakgestuurd werken. Daarvoor introduceert het Einstein Voice Assistent. Deze spraakassistent laat gebruikers via spraak data inspreken. De zogeheten natural language processing (nlp) herkent de informatie en actiepunten en voegt dit toe aan Salesforce. Volgens de crm-leverancier kunnen werknemers hierdoor slimmer werken.

Dat maakt Salesforce bekend tijdens Dreamforce, de jaarlijkse gebruikersconferentie van de crm-leverancier die vorige week in San Francisco plaatsvond. Tijdens deze conferentie geeft Qingqing Liu, hoofd Mobile Architect bij Salesforce, een demonstratie van het nieuwe product.

‘Spraakherkenning verandert de manier waarop we werken fundamenteel’, vertelt Liu. ‘Wij zien spraakherkenning als de volgende generatie van interfaces om met Salesforce te communiceren, bijvoorbeeld door actiepunten na een salesgesprek toe te voegen. Dit stelt gebruikers in staat om sneller data toe te voegen, wat de productiviteit verhoogt.’

Lees verder >>

FacebookTwitterLinkedinMailPrint

Lees ook

Hoofdmediapartner
Computable Belgie
Mediapartners